tisdag 25 november 2008

Pangpinglan

Vill bara ge ifrån mig ett litet livstecken, det har varit så mycket nu att bloggandet har fått ligga på hyllan och samla damm.
Idag fick jag ett telefonsamtal av en väninna som tyckte att det var dags att uppdatera, så här kommer en stulen bild på mitt senaste barnbarn Julia som jag snabbhälsat på ikväll.
Snart är det dopdags för den lilla, kanske blir det före jul om prällen har tid.
Iaf. är hon vacker som en morrondag vår tremånadersjänta. Å du J. förlåt att jag har stulit(lånat) bilden.


Helgen har annars varit bra, vi åkte till IKEA tillsammans med ett parfolk i söndags. Det var ganska lugnt i varuhuset inte alls så stressigt och överbefolkat som det brukar vara.
Vi åkte som vanligt över på den finska sidan också för lite shopping, visar sen vad som handlats.
Nu känner jag mig ganska nöjd efter att få ha visat världens pangpingla och hoppas som vanligt att ni alla har det bra därute(eller inne).
Kramar i massor från mig.
Ulla-Bella

7 kommentarer:

Annika sa...

Så trevligt att få ett litet livstecken, nu kan du få dra dej tillbaka igen ; )

Pangpinglan du visar upp var en riktig sötnos =)

Kram Annika

Resa med Herbert sa...

Hej Ulla-Bella!

Vad kul att höra från dej, det är ju lite så att jag har undrat. Gott att höra att du har det bra.

Vilken liten skönhet ditt lilla barnbarn är, vad månde det bliva?

Jag förstår att du har mycket att stå i så här års. Hur är det blev dina kakburkar fyllda?

Själv har jag i dag varit över till grannen, min kompis, och gjort brynost, en Bohuslänsk specialitet och har precis varit över i kväll och avsmakat, den var så perfekt den kan bli, till skillnad från äggosten, oxå detta en bohuslänsk specialitet, som vi gjorde i förra veckan. Den ville inte "skära" sej riktigt, troligtvis så rörde jag för mycket så att massan inte fick en chans att klumpa ihop sej.

Jag har oxå startat en blogg till, en fotoblogg där jag deltar i diverse fotoutmaningar adressen till den är

http://solvarma-foton.blogspot.com/

Jag önskar dej allt gott, så "höres" vi så småning om, "den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge" ;=)

Kramar on mas från Irene

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Jaa Ulla-Bella det är en riktig Pangpngla så himla go! Förstår att farmor känner sig nöjd nu :D
kramisar!
nina

Anonym sa...

Vilken liten sötnos! Helt ljuvlig.

Anonym sa...

Söt bild, jag kanske blir mormor denna vecka :)
Kram.

Bodil sa...

Vilken liten sötnos. Visst är dom för underbara de små. Jag får hem barn och barnbarn till jul igen. Skall bli så kul.
Kram

Unknown sa...

Åhh,vilken söt liten pangpingla,
hon ser så rar och kramgo ut!=)
Jättegullig bild!

Kram Maria