söndag 28 oktober 2007

Pysselhelg med barnbarnet


Efter en intensiv helg med massor av pyssel o knåp så har en trött farmor fått lite time out sen barnbarnet Emma åkt hem. Pyssel o knåp var det för hela slanten eller vad sägs om trolldegsbak, prinsessteater, tillverkning av stentroll mm. Har dessutom fått lära mig en så härligt gullig sång kolla bara!
Solen är skön, solen är toppen, solen är varm målar brun hela kroppen.solen som gör att det blir morgon var dag, solen i Älvsbyn är bäst tycker jag! Just att solen gör så att det blir morgon var dag det tycker jag är hur fint som helst. Förutom allt pyssel har vi även hunnit med en utflykt till ett störtskönt ställe, dit ska jag ta min väninna någon dag det kommer hon att dögilla säkert mer än vad mitt barnbarn gjorde. Kommer därför inte att avslöja vart det är förrän vi varit dit o shoppa. Nu väntar ryggläge i soffan, filmtime!-Vi ses..

1 kommentar:

mittiminvillervalla sa...

Ha ha ... gissar att den där väninnan kanske är jag. Eller i alla fall hoppas jag på det. Guuud vad jag blir nyfiken! Mysig helg ni har haft du och Emma och den där söta sommarsången ska jag spara och tänka på i vinter när man längtar som mest efter sommaren. Kramis M