fredag 26 oktober 2007

Äntligen Fredag

Äntligen fredag, äldsta barnbarnet Emma 5 år ska vara på weekend hos farmor o farfar i helgen, då gäller det att hitta på massor med pyssel. Hittade en sida med massor av tips. http://www.skapligtenkelt.se/. Det kanske blir lite trolldeg, fudgegodis mm. Kanske bio, mattinen råttaouille visas på söndag, det löser sig alltid hittar vi på nått som roar.
Min yngsta son alltså pappa till Emma ringde precis, jag hade beställt massor med grejor bla. en byrå tyvärr ringde han just o sa att det mesta av det jag hade beställt var slut. -Skit också! Så typiskt, jag som håller på att göra ett dressingroom av våran bastu voine voine...aldrig blir det som man tänkt sig. Men inte vara ledsen Ulla-Bella som jag kallas ibland inom vänskapskretsen, det går alltid flera tåg o det finns ju flera möbelaffärer. Nej nu ska jag sluta med en trevlig fredagshälsning till alla o envar. Må så gott!!

1 kommentar:

mittiminvillervalla sa...

Låter som en härlig helg ni har framför er med allt roligt pyssel. Ha så mysigt !