måndag 29 oktober 2007

Hjälp vem är jag?

Jag har nyligt varit till frissan och klippt mig, jag bestämde mig för att inte göra slingor i håret som jag annars brukar ha. Kommentarerna lät inte vänta på sig mina vänner tyckte att jag såg mörk och konstig ut. Men jag tänkte man vänjer sig väl.
I morse kom droppen som fick bägaren att rinna över då min granne ropa och sa.
-Jag tordes inte ropa hej eftersom jag trodde du var ett främmande på besök hos Ulla!!!!
Neeej nu jäkl..annamma, så fort jag kom till jobbet ringde jag till en välrenomerad frisör och bad
snällt om en tid för helrenovering av kalufsen, torsdag kl.12.00 härligt att bli jag igen. Se you..

1 kommentar:

Mitt i mitt liv sa...

Ääääsch jag har då minsann inte tyckt att du sett konstig ut! Fast jag vet inte om jag ens lagt märke till att du gjort nåt? *skäms* Men jag är dålig på att se saker så jag förlåter mig själv :-D