onsdag 2 april 2008

Dataoperatören


God kväll, här kommer ett kort inlägg från en trött Ulla-Bella. Har suttit här och traglat med tangenterna, att det ska vara så svårt. Har länkat fast några bloggare på min länklista, hoppas ni inte har nåt emot detta för jag tar då baske mej inte bort det jag lyckats sätta dit(skoja bara)...
Här ovan ser ni iallafall tulipanbuketten jag fick av maken i helgen, tack lilla gubben!!

Här lite rosiga servetter som jag köpt på Öbergs, gillar rosor...
Köpte också ett underlägg, som jag satte som insynsskydd i tvättstugefönstret.


Och så denna söta trådkorg, ska få en riktigt bra plats i köket kanske.
Ja eftersom jag sagt att det skulle vara ett kort inlägg så får det vara klart o betalt här..
Skickar några goa kramar till yngsta sonen som föll så illa igår kväll att han slet av hälsenan och fick opereras idag, lilla M det brukar faktiskt vara mammut som står på näsan!!
Sen en kram till storpojken som blev utan mekaniker hoppas att det ordnar sig till det bästa..
Kramen på er alla..
Ulla-Bella




16 kommentarer:

Glitter och Marsipan sa...

Underbar tulpanbukett du fått.
Ja,det här tekniska är inte helt smidigt.Man skulle vara ett datageni´,men man kan ju inte få allt
här i världen.
Trådkorgen var fin,önskar jag hade en sådan i mitt kök.
Hoppas att det går bra för sonen.
Må så gott
/Anette

C De-sign sa...

Vilken underbar tulpanbukett du fått!!! VÅREN är här!!! Fina saker har du köpt också! Hoppas sonen kryar på sig!
Ha en bra fortsatt vecka!
Kram fr C

Unknown sa...

åhh,så fina tulpaner,snäll gube du har!=)Såå vackra rosenservetter,jag älskar rosor jag med!Underlägget blev ju riktigt snyggt som insynsskydd,och trådkorgen gillar jag,den är väldigt fin!Så tråkigt med din son som skadade sig.=(Nä,nu ska jag snart gå och lägga mig,så jag säger gonatt och sov gott!

Kram Maria

Lily of the valley sa...

En sån härlig tulpanbukett du fått av din gubbe :D
Söta servetter, jag gillar också rosor. Bra idé att använda underlägget som insynsskydd.
Trådkorgen var himla söt! Hm! Det finns mycket man vill ha...
Hoppas sonen kryar på sig.
Ha de bra
kram Lily

Anonym sa...

Men vadå, det är väl bara att nita fast dom ordentligti länklistan;D
Vilka otroligt fina servetter du köpt, de gillar jag. Stackars din son det kan inte ha varit skönt.Min lilltjej ramlade i asfalten med pannan idag och fick en riktigt ful bula där,aj aj.Kram från en trött en Katta

Bodil sa...

Nämen hallå där! Hur mycket hinner du med på ståltrådskursen egentligen? Inte konstigt att du har problem vid tangentbordet. Kan det kanske bero på att fingrarna har domnat av totalt efter allt ståltrådsböjande?
Krama stackars sonen. Hur länge skall ha gå och halta?
Kram på dig!
Bodil

Christina sa...

Vacker tulpanbukett....många fina saker du visar.
Ha det gott vännen
Kram

PS Jag har två kyl och frys:)

Gårdsromantik sa...

Vilka vackra fynd du har gjort - servetterna var så vackra!

Känner iegn mig precis. Vet inte hur många gånger jag har tagit bort ett inlägg när det var precis klart!!! Man blir GALEN! Maken tycker att bloggandet tar alldeles för mycket tid - men övning ger väl färdighet!
Visst har jag brovat på Petit point - jag jobbar som textillärare på fritiden hihi!
Men tyvärr har jag varken tålamod eller tid så då fyndar jag hellre på loppis!

Kram Maud

Glitter och Marsipan sa...

Hej igen.Måste bara fråga,
glitter,är det jag,hihi.
Jag det är nog sant att tangenterna
lever ett eget liv.
Ha det gott
/Anette

husnummer30 sa...

Tack för snäll kommentar!!! Och klänningen torkade, men blev så sandig så det blir till att lämna in på kemtvätt!

Vad skoj med bröllop i höst!

Den lille trådkorgen är ju helt ljuvligt söt!

Ha det fint! //Jill.

Piffa och Puffa sa...

Vad snyggt er kök blev. Vad är det för tapet ni har tapetserat med, den med rutor?
Kram Anette

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!
Åh vad fin bukett!
Och den där trådkorgen var ju underbar..härligt!
Kram
Mia
Ps Hoppas sonen piggnar till..hälsenan, usch det låter ont.

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Gullig din gubbe är som köpt så fina tulpaner till dig!
Fiffigt insynsskydd du fixat! Lilla trådkorgen och servietterna såå söta!
Ha det gott!
kram
nina

Anonym sa...

Hej min kära vän!
Tack för att du bryr dig och tänker på mig. De har kollat blodvärdet ovh det var bra.
Nu väntar vi på svar från cat scannen...Så man sover inte så bra.

Krya på din son, den stackaren.

Vilken härlig tulpanbukett vad härligt! Min make är också en sån som kommer blommor lite då och då.
Vilken fin trådkorg.

Ha en fin fredag.
Kram Bodil.

Anonym sa...

Jag måste ju bara kika in och säga att det var ju jätte roligt att få ett ansikte på bloggaren....Tack för i går! Hann ni få er en kaffekopp igår?

Nu ser jag ju vem som köpte bläckhornet!!!Jag stod och tittade på det men kom aldrig till skott då, och sen var den borta....och nu är den hos dig.

Kram Pernilla på TISTEL

Handplockat sa...

Mums vilka inköp =)
hua vilket elände med sonen hoppas han blir bra fort
ha en toppen fredag