fredag 7 december 2007

Brända mandlar & Idolfinal


Idag har det varit pyssel & godistillverkning, man blir ju så himla inspirerad av denna goa tjejen Leila. Jag & min kompis har gjort brända mandlar( hur gott som helst!), och den där chokladmandeldumlekolablandningen prova den ni!!!!
Jag fick en plåtlåda(Tildalåda) av kompisen:-) så gla blev jag!! Hur som helst det ska bli gott att avsmaka godsakerna till idolfinalen ikväll,föresten jag säger bara hej, hej till våran Majvora som befinner sig i Stockholm på finalen, lyckost!!

Jag köpte ett överdrag till furustolen på IKEA, faktiskt ganska snyggt där under trappen. Satte lite fina bilder på ljusen under glaskupan, lite x-tra pyssel.
Ha en skööön fredag
Kramar & snöflingor
Ulla-Bella

2 kommentarer:

Maria sa...

Har just prövat att baka hennes saffrans biscotti, har hört att de skall vara helt underbara. Tänkte prova tryffel imorgon. Låter som man kanske skall prova på lite mandlar också.
Ha en skön helg!KRAM

annelie sa...

hej på dig!
sitter här vid datorn,kikaro runt lite.har precis varit in och skrivit lite på min blogg.ja vi hade en toppen kväll i onsdags,mat o julshowen.i går kväll käka jag julbord med mitt jobb det var gott det oxå.det var verkligen rätt tjej som vann idol 2007 i går.ha en trevlig lördagkväll hälsa gubben /kramiz