måndag 17 december 2007

Stökardag


Har roat mig idag med att göra en prinsesskrona som ska sitta på en ommålad spegel.
**********************************************************

Har även planterat lite blommor.
**********************************************************

Denna plastblomma passade rätt så bra i silverskålen.
************************************

Har stökat om lite i mitt datarum, satte även här en liten hyacint.
****************************************************************
Idag hade jag tid hos frissan, känns skönt att bli av med lite hår så här före jul. Undrar om vi får en vit jul?
-Just nu är det 5+grader ute och enligt väderprognosen ska det varma vädret fortsätta några dagar fram.
Nu ska jag kolla vad alla andra bloggare haft för sig idag.
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Kramar & snöflingor
Ulla-Bella



2 kommentarer:

annelie sa...

tjenis!
du har varit "pysslig" idag,tänk om jag var lika duktig som du.
det är alltid skönt att gå till frissan och bli fin i håret.kolla in min blogg har lagt ut recept på en långpannekaka,som är så äckligt god..hihi/kramiz

mittiminvillervalla sa...

Tjohej!

Vad du gjort mycket fint!!!!

Nu kan du titta på vackra blomgrupper och leva på knäckebröd ända fram till tjogondaknut!
Undrar just om det där brödet nånsin kommer ta slut?!?!?

Så du! Jag kunde rimma! HiHiHi!
Sämsta nångonsin men dock ett rim!

Här är iaf knäcken slut sedan två dagar!

Häv ö najs däj!

Kram Monika