måndag 3 december 2007

Ljustillverkning



Idag var det rusning på jobbet med många anmälningar till årets julfest. Hade flera besök av en massa trevliga människor. När jag kom hem pysslade jag lite med att göra ett personligt ljus till en bekant, kopierade en rolig bild satte fast den på lite papper och stämpla med jullack & band sen ett snöre runt om, ska bli kul att se hans min när han får det.
Dessa fina saker köpte jag på Cafe rävasten igår.
I kväll har vi hälsat på hos barnbarnen, Wilma & Emil. Värsta goa hallongrotter nybakade, varma serverades mmmm.
Ha en god kväll i stugorna!
Ulla-Bella

4 kommentarer:

mittiminvillervalla sa...

Men vad mycket fint du gjort. Vill bara höra om mina bilder funkar eller är det bara är kryss där bilderna ska vara?. Kan du titta in hos mej och kolla? Trevlig kväll!

mittiminvillervalla sa...

Hej du :o) Det var tydligen något vajsing med blogger igår för flera hade problem med att se bilder. Idag verkar det OK iaf! Kram M

Maria sa...

Villken bra ide, blir en vacker och personlig gåva!

annelie sa...

hej på dig!
ja vi har fina pojkar,arbetssamma och duktiga.idag har vi "ränt" runt oppa bojn,skönt att va hemma nu./kram A