lördag 8 december 2007

Snälla tomten!



Idag kom min käre bror på besök, han gillar godsaker så jag gjorde mandelformar med lingongrädde & pepparkaka och bjöd honom på.


Gjorde ett besök på Tomtebodan idag fick med mig lite pyssel hem förstås. Ska verkligen den affären försvinna efter jul?(då gråter jag). När det äntligen kommer en trevlig affär i bara så rätt miljö då ska den inte vara kvar det är sorgligt, fast jag vet att det var tänkt att det bara skulle vara öppet över julen so what, jag vill ha den kvar!
Har roat mig lite med att dekorera en kruka med lite luffarslöjd, vilken kul hobby, ska bara skaffa lite verktyg tänger & sånt.
Så till julens önskelista, snälla tomten om du finns ge mig en stooor norbottensgård med ett stooort jättekök och ett pysselrum bara för mig! (Man vet ju aldrig)
Kramar & snöflingor
Ulla-Bella




2 kommentarer:

annelie sa...

hej o hå ulla-bella!
har lagt ut bilder på min blogg nyss,kika in då du fåt tid.om pappa kommer blir vi hemma,annars åker vi till farmor o farfar./kram

mittiminvillervalla sa...

Men hallåj! Så det är den här tiden alla ni mysbloggare är i farten :oD Kan inte du bjuda mej på såna där mandelformar åxå? dom såg ju så supersmarriga ut! Såg att du också blivit med glaskupa nu! Kul, kul men varning. Man vill hela tiden ha fler!

Kram på dej å natti natti för nu så en supertrött villervalla hoppa i säng!