onsdag 19 december 2007

Bullebak


Eftersom lilla mannen är bortrest i tjänsten till morrondagen så skulle jag få massor gjort i dennaste dag. Vad blev det ?-Jo bullar från 1 liter mjölk hade dessutom lånat ut min kamera till mannen så det är inte mina bullar ni ser,lånade bild på nätet.(Mina bullar ser ut exakt som dom). Har inte kunnat rackla heller eftersom han lånade bilen och lämnade sin tungstyrda volvo hemma den kör jag bara inte. Så jag har vackert fått sitta hemma & uggla.
Nåväl jag myser här med mina nybakta bullar och än är ju inte dagen slut, kanske hittar jag på nåt mera sedan.
Kramar&Snöflingor
Ulla-Bella

3 kommentarer:

annelie sa...

hej hopp!
vi hann aldrig titta förbi idag,vi tittar in någon annan dag då du har gubben hemma .vi har gjort lite ärrenden ,julmaten är nu inhandlad,va duktig du varit idag,bakat bullar.jag har nu nya batterier i min kamera.har tagit några kort nu ikväll och lagt in på min blogg ta en titt vettja. hörs. vinterkramar/tingeling

Lilla Blanka sa...

Mmmm nybakta bullar är svårslaget...det är såå gott!
Jag skall oxå baka i kväll tänkte jag, det blir nog fudge tror jag :)
Kram
Mia

Ann-Catrin sa...

Nej men snälla jag blir så sugen..och inte en enda bulle hemma..Lät mysigt att sitta och fika med nybakt!

kram A-c