lördag 15 december 2007

Julklappsbestyr

Som en galning har vi farit runt hela dan
och handlat julklappar i stora stan!
Vita rosor så underbara,
tror jag måste en gång till fara!

Man vill ju bara ha "more"
eller vad sägs om denna kruka från Dollar Store

Från växtriket blommor& blad
för halva priset denna vita lampa gjorde mig glad!

Nu hemma vi sitter & myser
en värmande brasa gör så att vi inte fryser
skönt att vara hemma från allt julklappstjorv
jag tror vi tar & grillar oss var sin korv!
Goa kramar!
Ulla-Bella

3 kommentarer:

mittiminvillervalla sa...

:o) Ser att du är igång med ditt rimmande! Fattar inte hur du kan få till det så där! Hur gör du? Vilken god macka jag fikade på Rävasten och så mysigt det var där.
Dotra trivdes där med. Vi kände oss så lugna, fina och avstressade när vi åkte därifrån. Nu vill man ju åka dit varje lördag eller söndag ju :o) Måste gå å vakta på knäcken nu, min gobbas äter högvis så inte är det då kvar några till jul här inte. Men då får väl proffsknäckkokarn himself koka nya ;oD

annelie sa...

go kväll
idag har jag nog varit lite för duktig,för jag har en värk som heter duga. men jag blir verkligen glad när jag får stå vid spisen igen. vilken skojig dag du haft ,shoppa är ju så mega kul...hihi.fin kruka ,ja dollarstore är en bra affär,fina saker billigt.har ni köpt färdigt klappar nu?jag är helt klar,det känns skönt. hälsa gubben sköt om er/kramar

Handplockat sa...

Japp Tomtebodan har öppet 12-15 idag alla köpmanna butiker har det
=)

härlig stämning med alla rim och vilka fynd du gjort

ha det bäst