torsdag 6 december 2007

Grattis Finland



Grattis Finland till eran nationaldag, givetvis lyckades vi pricka in rätt dag för våran IKEA tripp, vi och tusentals finländare som hade en ledig dag var där för att handla, men vad gör väl lite trängsel när man får följa bort! Efter IKEA blev det ett besök på My Home i Kalix, betydligt lugnare shopping där förståss. Vi hade en stormtokigt rolig dag jag & min väninna, vad gubbarna tyckte?- Ja ni vet ju va gubbar tycker om affärer, men dom knorra inte en enda gång värt ett pris tycker jag.


Äggkorg köpt på My home(äggen på köpet)



Kanske till granen, vackert tycker jag.
Nu ska busiga jag försöka med att få lite sömn, förra natten blev det lite si & så med det, man är ju som ett barn när det vankas nåt kul.
Natti natti alla ni där ute.
Kramar & snöflingor Ulla-Bella




1 kommentar:

Handplockat sa...

fniss visst är det typiskt
när man kommer i väg så är alla andra åxå där (på ikea alltså)

åh va kul att ni tittade in till my home
visst har de gjort fint i butiken

du var så snabb att kika in idag
jag hade inte hunnit lägga in hägnan bilderna =)

ha en go fredag