torsdag 7 februari 2008

Tack kära ni!



Har varit till tandläkaren idag, och jag måste tacka för alla uppmuntrande kommentarer av er bloggvänner. Jag liderfaktiskt av tandläkarskräck och jag gruvar otrösteligt flera dagar innan besöket. Men nu kära vänner kan jag meddela att jag hade INGA HÅL !

Kommer dock att få återvända till tandhygenist för salivmätning då jag lider av konstant salivbrist . Men det var en annan femma (kanske surrar för mycket ha ha!)



Idag har vi i alla fall startat vår matcirkel, eftersom vi har lite lokalproblem så blev det till att äta ute idag vilket ingen av oss hade nåt emot. Vi åt vår lunch på Pitedalens folkhögskola vilket var en höjdare då vi alla kvinns gillar fisk. Det var stort salladsbord och tre olika fiskanrättningar , smarrigt värre kan jag lova.
Dagens bilder har jag dock lånat på nätet vill jag tillägga.
Kan ju också berätta att jag o kompisen köpt biljetter till årets revy Wallrat(betyder svamligt ) det ska bli en höjdare för skratta det gillar vi.
Kom ihåg , var dig själv det finns redan
så många andra
Kram Ulla-Bella

12 kommentarer:

Karin i Villa Grå sa...

Grattis till NOLL hål! Jag känner med dig, jag gruvar mig också för tandläkarbesök och vågar knappt slå numret till dem. Desto lättare om hjärtat blir man ju då om man inte har något som behöver lagas!

Vad kul med en matcirkel..! Hur funkar det, väljer ni ut ett visst tema, eller ska ni laga mat tillsammans? *nyf*

Ha det så bra!

Kraaam!

Karin

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis , till det lyckade tandläkarbesöket !!
Gillar de sista orden !!
Kram/Lotta

Anonym sa...

Skönt att du inte hade några hål.Tandplågaren är ju inget kul.Vilka kloka ord du skrivit där.kram katta

Smycka dig sa...

Nej huuua jag har fått tandläkar skräck på äldre dar, rättare sagt sen de plockade ut mina visdomständer.
Har lyssnat lite på smyg bakom kulissen till Wallrat det blir nog hel bra...
Kram
Lotta

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Grattis till ett lyckat tandisbesök! Kul ide med matcirkel!
Gillade det sista du skrev.
Kramiz
nina

Anonym sa...

Hej Ulla-Bella!
Vad bra att du inte hade några hål!
Tandläkare är inte roliga!
Jag är tvärtemot dig, jag producerar jaätte mycket saliv!
Så när man sover så dräglar man så där riktigt genant!

Det lät himla gott det ni åt.
Jag saknar spättfile jätte mycket.

Ha nu en riktigt trevlig helg!
Kram Bodil.

Sussie sa...

Tur att du inte hade några hål, bara att gratulera :) Verkar skoj med matcirkel. Kloka or du avslutar med, så sant. Ha en fin helg, kramar.

husnummer30 sa...

Vad bra att allt gick bra! Noll hål är ju alltid trevligt - och billigare! Nu kan du ju unna dig lite mer shopping av roligheter istället!

Ha en riktigt bra helg! //Jill.

Nygammalt sa...

Grattis grattis! Ingen dålig bedrift det där, brukar själv ha en massa hål och lider också hos tandläkaren. Kanske saliven blir bättre nu när du får snacka av dig i det tysta på nätet ;) *hi hi*

Lät gott med maten...mums!
Trevlig helg!
Kram.

Anonym sa...

Min sambo hade redan de hyllorna med dörrar när jag träffade honom för drygt 10 år sen.Gillar inte så mycket Billy men de blir väldigt praktiska med dörrar på vi har 4st i olika rum.Skulle gärna byta ut de mot gamla skåp men det är en ekonomisk och utrymmesfråga.Kram Katta

Sussie sa...

Hej på dig! Jag hade skrivit fel adress msn istället för hotmail, sorry. Nu ska det funka tror jag hojta till på änglaverkstan annars, kramar

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Hello darling, du har en utmärkelse hos mig:)
Kram nina