fredag 9 november 2007

Lapphandskar

I morse när jag vaknade snöade det för fullt, hela himlen var tjock av lapphandskar som la sig till tjocka drivor överallt.

Minusgraderna blev snart till plusgrader och snön blev till regn, regnet la sig som en glashinna och förvandlade vägen till isbana hur kul är det när man måste iväg på läkarbesök till Sunderbyn. Som tur var kunde gubben köra mig och jag fick bara vara en vettskrämd passagerare.

Återbesöket gick bra, åkte hem med en massa recept så nu kan jag öppna eget apotek:) Hur det går med medicineringen får vi se, men man måste väl vara lydig och prova.

Måste till sist få berätta att jag var på återbruket igår och fynda, kolla på den söta kälken l
Förutom den så fynda jag lite sk.fattigmanssilver och ett kuligt brödfat som skall användas till tebuffen på fars dag.
Hittade även en liten present till min kompis M.

Har varit till J o J ikväll tack Jenny för den utsökt goda chokladkakan very very good!
Hämtar Wilma imorgon sen får det väl bli reportage i bloggen vad vi har haft för oss:)

1 kommentar:

mittiminvillervalla sa...

Tusen tack för dom jättefina julkristyrerna ! Kram M