söndag 25 november 2007

Skyltsöndag & Kurragömma

Idag har vi haft loppis på mitt jobb! Det kom väldans mycke folk och försäljningen gick bra, gjorde en del fynd själv,- gick garagevägen så inte guben skulle se allt, haha... Hann ut en sväng på byn & kolla läget, gick även in på den nyöppnade tomtebodan. Innan jag åkte hem hann jag kolla på kvällens höjdpunkt Fyrverkeriet! Väl hemma så kom sonen, fästmön och mina två barnbarn på besök och vi lekte kurragömma med Wilma. Emil han träna mest på att lära sig stiga opp.



Så glad är man när man lyckats ställa sig opp!


Här är jag! Leka mera farmor...
Nu ska jag slappa i sköna soffan by by!!

1 kommentar:

mittiminvillervalla sa...

Hej du! Jo då nu mår Evert finfint. Men igår när jag kom hem och skulle visa upp honom för L så föll hans ena ben lös, gissa om jag blev paff! Så då bidde det till att sy så nu åker han runt här för fullt på sina rullskridkor :-)....bland änglarnas tofflor! Mys & Må i soffhörnan! Kram M