måndag 19 november 2007

Ljusglimtar

Ljuslyktor av alla slag!









Lyktor från stålgården
Party light







Ljuskvistar köpta på konsum


När mörkrets furste regerar, är det skönt att det finns ljuslyktor som kan ge så oändligt fint ljus och mysiga stunder.
Jag bränner värmeljus i parti och minut, allt för att göra den mörka tiden mindre kännbar, för nog är det trist när det är mörkt då man vaknar på morron och mörkt hela dagen. Sån tur att det finns advent så att man får tända staken i fönstret.
Idag har jag varit och passat mina barnbarn en stund, jag och Wilma har riiiiiitat jäääättemycke, lekt kurragömma och busat med lillebror.
Tack så mycket för den goda middan som jag blev bjuden på!
Ikväll tänder jag ett x-tra värmeljus för gubben min som ligger på lac. i s-byn, han skall röntgas och får stanna kvar till imorgon.


Puss o kram lilla gubben!





Inga kommentarer: