fredag 23 november 2007

Nu är det klart!

Jaha, då var det så dags nu är tvättstugan färdig och vi pustar ut här hemma. Det är otroligt vad tid det tar med allt småkrafs innan det är färdigt. Med små medel kan man ändå förändra otroligt mycke. Lite småfix återstår, ska sätta bokstäver på skåpen och lite wallies på väggen, men det blir en senare historia så nu ska det tjuvtittas.





Hittade den fina svarta tvättmedelstunnan i Piteå igår, har sytt förhänge under bänkskivan så döljer man tvättmaskinen & annat kollijox. Hittade en så fin handdukshängare på Öbergs idag, köpte också dubbla svarta smideshandtag till skåpen. Zinkfatet fyndade jag för 10 spänn på bruket i det har jag satt det stora churchljuset som säkert brinner länge. Stänkflaskan har fått lite spets runt halsen. Sydde även tre tyghjärrtan och en liten volangsits på IKEA-pallen. Draggardinen kommer från Ellos som jag tidigare berättat om. Nu tänker jag bara slöa resten av dagen och ser fram emot en liten utflykt imorgon, laddar duracelbatterierna!
Kramar & snöflingor
Ulla-Bella

4 kommentarer:

mittiminvillervalla sa...

Men gulle hä så fint hä vart !
Kanoners ! kanoners ! Duktiga ni har varit !

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, vilken mysig och hemtrevlig tvättstuga du har!! Hinken från Piteå var kul! Tack för snälla ord och besöket hos mej! Trevlig helg! Mari.

Mitt i mitt liv sa...

Det där blev ju riktigt fint! Vilken skillnad! :-) Snygg tvättmedelshink också, har ju en precis likadan :-D

annelie sa...

god morgon!
suprnice tvättstuga ni har fått.där kan du nu tillbringa mycke tid och trivas, samtidigt som du tvättar och sånt.jättefin tvättmedelshink. ha en jättebra dag /kram tingeling