onsdag 7 november 2007

Min änglakompis



Kolla vilken fin silverring jag fick av min änglakompis idag, hon är väl för snäll jag tyckte att det var en ljuvligt vacker ring.

Änglakompis får hon heta för att hon är storsamlare på just änglar. I henns sovrum finns inte mindre än 800 änglar av alla de slag. Hon älskar dem verkligen och har alla sorter stora och små.

Just nu vet jag att hon behöver dem mer än nånsin då hennes son blivit sjuk, jag hoppas verkligen att allt går bra för honom.
Vi var på cafe centrum och fika idag jag tror att hon behövde få lite andrum och lite annat att tänka på.
Annica o Mats kom också till fiket, kul med en pratstund!


1 kommentar:

mittiminvillervalla sa...

Du är ju en ängel du med, Du tar hand om oss alla med din omtanke. Borde finnas fler med ett sånt hjärta av guld som Du har. Jag tänker på A, hennes son o familj jag också. Om vi är många med positiva tankar så kanske det hjälper.