måndag 26 november 2007

Måndagstankar

KOM IGEN NU TOMTEN!


Trots snöflingor och skyltsöndag(igår) har den inte infunnit sig. Jag talar om julstämningen.


Om det är någon där ute som läser, -Vad ska jag göra? Tänkte börja med städning i köket och kolla efter julgardinerna, dom behöver säkert strykas blä,blä! Sedan ska väl adventsstaken fram, -den längtar jag faktiskt efter lite...Då var det ju det andra julkrafset som jag annars har ääälskat det ska väl fram det också eller..
Nu var det klart med negativismen för idag, ska göra pannkaka och servera glass och hjortronsylt till, sen åker jag till solariet och får mej lite sol det piggar säkert upp med ljusterapi!


Glada solar & Måndagskramar
Ulla-Bella

1 kommentar:

annelie sa...

tjenis!
hmmm...va ska du göra?det är frågan ja det är klart du har ju tänkt på julgardinerna alltid en början...hihi.Idag har gubben och jag "gjort" jul hemma,men känner ingen julstämning än. fint är det trots allt med alla stakar i fönstren...hihi.japp anton har en brutta ,det är faktiskt kul han är inte mamas lillprins längre,han är mammas stora kille. /kramiz