onsdag 14 november 2007

Tradera


Denna charmiga kaffekopp + 10 st till blev mina genom mitt första traderaköp. Jag var ganska nervös tänkte att man kanske blir grundlurad men icke de icke, kopparna anlände på busstationen på uppgjord tid väldigt väl nerpackade i en kartong. Jag packade opp det blev ett helt hav med tidningspapper, och inte en enda kopp var trasig eller kantstött.
Så jag är glad över mina blommiga kaffekoppar, dom ska användas vid många trevliga kafferep, jag lovar.
Hade besök idag på jobbet av tre trevliga damer, dom var på skoköparrunda och kom förbi på en kopp kaffe, tack för besöket!
Åkte senare till Luleå med gubben för att köpa en bänkskiva till tvättstugan, vi tänkte renovera den lite, får väl fota före och efter. Nu får det bli allt för denna dag
See You!!! :))

1 kommentar:

mittiminvillervalla sa...

Så supersöta. Som små karameller!
Kaffe i dom och så den där Pavlovarullen skulle sitta finemang i kistan ! Ha det bäst !