onsdag 9 januari 2008

Bröllop till hösten


Yes!!! Vi är bjudna på bröllop till hösten, tänk minsta grabben ska gifta sig fast han är ju 34 och har 2 snygga barn och naturligtvis en tjusig fästmö. Något mer vill jag inte avslöja för då blir man nog inte populär. Kanske ska tillägga att jag lånat bilderna på nätet. Ja vem ids bry sej om gardiner en sådan afton så fortsätt gärna att skicka tips till strykapåbilder (jag är inte kontaktbar..om ni förstår vad jag menar?)


Man får lite inre bilder, tänk så roligt nu har man defenetivt något att längta till...
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY







LILJEKONVALJEN har av svenska folket blivit röstad fram som årets blomma enl.PT så nu fick ni veta det. Min mammas favoritparfym var just lijekonvalj och visst doftar den ljuvligt, och sen är den ju vit också!


Jag är så lycklig,jag är så lycklig....
Må så gott allesammans och tusentusentack för alla kommentarer det är så kul när ni hör av er!
Kram Ulla-Bella

15 kommentarer:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vad underbart! Med bröllop och lycka!
Mer Lyckostrålar till dig!
Kram
nina

Gry sa...

Åh, det måste kännas helt speciellt när ens barn ska gifta sig... Härligt!

Ha,ha- jag skrattade gott åt din kommentar...Ja, han fick åtminstone inga bladlöss i armhålarna. fniss

Kram Gry

annelie sa...

hej hopp!
vilken glad nyhet att det blir bröllop i er familj ,jag har liksom väntat på att det ska ske,dem har ju barn och allt.ja jag har fortfarande ont i handen ,den är absolut inte som den var före olyckan,förhoppningsvis blir den bättre med tiden.om du får ett infall att läsa en god bok läs då smuts.den har jag precis läst.den är såå bra,går knappt lägga ifrån sig boken./kram ting

Guldkorn i min vardag! sa...

Tack för boktipsrt Lilla Ting
Kram Ulla

Anonym sa...

Till hösten... vi planerade tre dagar :)

Nygammalt sa...

Jag förstår att du är lycklig, oj vilket roligt år du kommer att få.

Liljekonvaljer är så vackra, påminner mig om mina barndoms somrar i stugan.
Kram.

Sebbes Fruga sa...

Tack för titten! Ja, tulpaner är dom vackraste blommorna jag vet. Kan inte få nog av dom!

Så kul med bröllop! Det är ju alltid speciellt när någon gifter sig. Kan tänka mig att det är extra speciellt när det är ens barn som går gången fram.

/Maria

mittiminvillervalla sa...

Nä men! Gud så kul! Då är det din tur att sitta där med krokodiltårarna rinnande :o) Låter ju konstigt när jag skriver kul men det är ju egentligen glädjetårar! Det är ju så vackert med bröllop och när det då är ens egna så blir det något alldeles speciellt!

Man får väl komma och kika i kyrkan :o)

Tänk jag som missar ett stundade bröllopet :o( Har inte kommit över det än! Tänkte skriva om det på bloggen nån dag.

Det kom ett brev med posten....HAHAHAHA! Skitkul! Du kan ju gissa om det garvades här :o)

Ha det fin i dag vännen min!

Kram!

Handplockat sa...

Åh sååå kul
så då får vi kanske följa planeringen här åxå

spännande

kramen

Guldkorn i min vardag! sa...

Kan jag tänka mej.
Kram Ulla

Gry sa...

Tack för tipset ang receptet. Låter gott med melon till..;-))/Gry

Gry sa...

Nej, tyvärr inga semlor... Jag blev nyligen glutenintolerant och detta är frallor som jag gillar;-) Det är lite svårt att baka med glutenfri mix, det blir otroligt kletigt, uch...

/Gry

Smultronstället sa...

Hej hej!
Såg ett nytt namn hos mej,kul och tack för kommentaren,det är alltid kul att få respons från någon istället för att man glider in hos någon tyst som en mus utan att säga Hej..

Kul med bröllop,det är ju såå romantiskt och vackert!

Må så gott
Vi ses
Kram M

Ljuva ro sa...

Bröllop är så härligt roligt!!! Jag gifte mig aug 1998, min lillebror juni 2005 & min storebror jan 2006! Gissa om mor o far är stolta, hihi!

Stormvikens Anita sa...

Oj vad kul! Jag kan förstå att du är bröllopsyr just nu, vill bara säga grattis och trevlig helg!
Anita