måndag 7 januari 2008

Utmaningar


Utmaning 1. Jag har köpt vita panelgardiner till

köket , tänkte hitta en riktigt fin bild för att



pressa på med strykjärnet, har aldrig provat förr!

Så till utmaning 2 som Handplockat http://mittval.blogspot.com/ gett till mig.

Ja du, vad du hittar på jag som nyss börjat med bloggande och inte gjort en länklista ännu


får nog svårt att finna andra utmanare men jag provar väl.





Till mina 7 sanningar om mig själv

  1. Guldkorn har lätt för att lägga viktiga saker åt sidan och låta det roliga gå före.


  2. Guldkorn är attans rädd för spindlar och andra långbenta kryp.


  3. Guldkorn älskar sina barnbarn önskar bara att det fanns mera ork.


  4. Guldkorn blommar mest om sommaren ligger lite i ide under vintern.


  5. Guldkorn sparar alldeles för mycke saker och har svårt för att kasta det finns en inneboende hamster hos mej.


  6. Guldkorn är väldans påhittig men det är oftast stackars mannen som får göra grovjobbet.


  7. Guldkorn sover alldeles för lite och blir lite rörd o störd ibland

REGLERNA ÄR FÖLJANDE:

  1. Länka till den som utmanat dig

  2. Berätta 7 sanningar om dig själv

  3. Utmana 7 stycken i slutet av ditt inlägg

  4. Lämna meddelande till den som du utmanat.

Lycka till!


Jag utmanar följande bloggare


mittiminvardag.blogspot.com omalltolitetill.blogspot.com enbrunettsbravader.blogspot.com


lillasystersot.blogspot.com, tingelingskrypin.blogspot.com Livet på Lindesnäs samt Fina ting. blogspot.com

Kram Ulla-Bella



8 kommentarer:

sabina sa...

Ja, det är ett gammalt fönster. Glaset var kvar och helt framför allt! Jag putsade det lite med sandpapper och så på med ny färg... hur länge den färgen sitter kvar vet jag inte men då målar jag om den om det behövs... :)

mittiminvillervalla sa...

Tjena! Gud vad du var duktig och kortfattad *skatt* jag är ju långrandig som vanligt! Du får väl kolla vilket elände!


Är allt bra annars och blev gardinerna bra? Fast det kommer väl kanske något inlägg om det sen *hihi*

Kramar Monika

Anonym sa...

Kul att du tittade in hos mig.Det var också roligt att läsa om dig.
Ha det bra
kram ewa

Stormvikens Anita sa...

Ja då försöker jag, vete sjutton hur jag ska länka men jag provar.
kul att tittar in hos mig.

Stormvikens Anita sa...

Tyvärr det här klarade jag inte men tusen tack för att du ville ha med mig i sanningarna.

annelie sa...

hej hopp!
hmm...vikken utmaning fixar knappast den.7 sanningar kan jag ju skriva men resten,hitta 7 bloggare ,så många har jag inte hälsat på hos..hihi /ting

Handplockat sa...

du grejjade ju utmaningen finfint
=)

härlig läsning

finurligt med bild på panellängderna mums och mys
ha det bäst

Stormvikens Anita sa...

Hej! Att stryka på en bild på panelfardiner var en bra idé, hjälper gärna till med tips på bilder, vad menar du med gameldags bilder?