lördag 19 januari 2008

Födelsedag & utmärkelse



Idag har vi varit på födelsedagskalas. Vår
blivande sonhustru fyller år på måndag men
ville bli firad idag. Grattis L!!!
Den här prinsesstårtan smakade alldeles för-
träffligt, barnbarnet Lukas 2½ år sa -Magen vill
ha MER!

Tråkigt var det att vår son inte var hemma då
han fick åka in på lac. igår med dubbelsidig
lunginflammation Han ligger nu med in travenöst
penselindropp så vi hoppas han snabbt blir frisk

och får komma hemma till de sina.



Denna blomma hämtade jag hos Zanna, jag
tillägnar den sonen & blivande sonhustru.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

JAG HAR FÅTT EN UTMÄRKELSE!!!!!!!


Jag har fått en utmärkelse av
http://www.mittiminvillervalla.blogspot.co/
och
http://www.enangelpåmittmoln.blogspot.com/

En utmärkelse jo jag tackar jag och nu ska jag passa den
till 8 andra bloggare.
Nå nu är det ju så här att jag inte bloggat värst länge och har väl
inte så många på min länklista än.
Jag ger den väl till några som brukar titta in till mig.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1. Tummelisas vardag - (ger fina kommentarer & har en blogg på gång)
2. Solstrimmor & stjärnstrålar - ( Hon strålar!!)
3. Tingelingskrypin - ( Hon behöver uppmuntran efter en bilolycka)
4. Fina Ting - (För hennes kreativitet)
5. Livet på Lindenäs - ( För hennes kommande projekt)
6. Fröken Sidenskär - (Gillar hennes pyssel)
7.Fru Gredelins dillen - (För hennes nya bloggbutik)
8. Mitt i min vardag - (Där finns 2 av mina sköna barnbarn)
Sen lovar jag alla som inte fått utmärkelsen TA FÖR ER!!
Ha en skön helg everybody!!
Kramar & snöflingor
Ulla-Bella

6 kommentarer:

Stormvikens Anita sa...

Men vad gulligt av dig, det värmer i hela mitt hjärta. Tusen tack!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Håller med föregående talare! Det värmer hela hjärtat. Tack snälla, snälla du. Roligt att du gillar mina strålar för här kommer ett riktigt stort knippe med kraft- och energistrålar. Dela med dig till den som behöver dem bäst.
Trevlig Helg!
kram
nina

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Tror vi var på gång samtidigt nu, hi hi. Lite matlagning och middag kom emellan. Nej det blåser inte lika mycket nu som det gjorde tidigare idag. Jo små snöflingor välter ju inte träden i alla fall.
Kram
nina

Tummelisa sa...

Tårtan ser god ut...
Tack så mycket, vad glad jag blir. Du lyser verkligen upp min tillvaro, här är det blåsigt, nästan storm och grådisigt.
Ha en fortsatt trevlig helg.(Hoppas Din son kryar på sig).
Kram Tummelisa

Anonym sa...

Gott det såg ut med tårta.
Hoppas din son blir piggare.
Kram ewa

Sussie sa...

Hej på dig. Vi äter inte ihop alla i huset utan familjerna för sig, utom ibland förstås då vi alltid får en trevlig stund. Den där tårtan såg mumsig ut minsann. Ha en fin söndag, kram