onsdag 2 januari 2008

Ingen kontakt


Hjärtans många tack till alla som tittat in till mej! Gissa om
jag varit frustrerad, har inte kommit ut på nätet hur än jag
försökt, nu först förstår jag hur roligt det är med blogg och saknaden har
varit stor. Jag har sökt efter fel, kollat kablar tryckt på "alla" knappar
men inte ett skit har hänt(sidan kan inte visas) hela tiden. Men då plötsligt idag händer det
JAG KOM IN!!!! och här är ni ju alla goa människor!
Hjärtasken är en måbraklapp från en ängelkompis.



Fyndade dessa fina broderade kuddfodral på mellandagsrea,
fynd var det eller vad sägs om 20 spänn fodralet?

Efter att hyacinterna blommat ut är det ju
alltid medplanteringar som fortsätter att blomma.
Satte dessa i ytterkrukor som jag hitta i en gömma på
vindan.

Så fint blev det.
Som sagt var ett nytt år har börjat hoppas att alla
får ett riktigt bra år utan datorkrångel.






7 kommentarer:

mittiminvillervalla sa...

:o) Kul att det funkar igen!

Gott Nytt År på dej min kära vän!

Kramar Monika

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Jaså du har haft kontaktsvårigheter du, himla tur att du är on igen. Visst är det roligt i bloggvärlden!?
Såg att du är väldigt pysslig av dig, jättesöta änglar du tillverkat
kram nina

Husbilsresan sa...

Ja, man kan verkligen bli frustrerad när inte teknikens under fungerar.Tur att det har fixat sej nu i alla fall.
Vilket fynd med kuddfodralen....jättefina var dom.
Och vilka härliga ytterkrukor du hade gömt på vinden.
Ha ett forsatt härligt bloggår 2008.
Kram/Gunn

Husbilsresan sa...

Glömde...jag skulle ju tacka så hjärtligt för dina fina ord om min blogg...det värmer ska du veta =))
Kram igen!

Handplockat sa...

halli halå
blir så glad när du kikar in
så att det blev upprepningar gör ju inget ser ju ut som massor skrivit hos mej även om du stod för 3 inlägg =)

Tomtebodan är öppen t o m Lördag (trettondagsafton )
50% all jul 75% jul El och 10 % på möbler...
jag har ju abstinens har ju inte varit dit på länge då jag e sjuk...

japp sen blir det loppis i fd lantmanna den 29 jan kom och sälj eller fynda =)

ha det bäst

junhe sa...

må bra klappar är aldrig fel. vilken gullig kompis du har =) ha en bra kväll & tack för titten/ junhe

Bodil sa...

Kul att du är i luften igen! Jasså du trycker på alla knappar. Det finns det en här i huset som också gör när det krånglar. Tyvärr brukar det aldrig bli till det bättre....
Kram på dig från Bodil