torsdag 3 januari 2008

Tulpaner!!!

Kunde inte låta bli, köpte tulpaner idag bara för att det är en glädje och en påminnelse om att snart härskar ljuset över mörkret! Det har redan börja märkas att dagen är längre härligt. Tänk vad ett fång tulpaner kan göra en glad!
Nu till något helt annat, tänkte att jag skulle visa en liten kär klenod som jag fått av äldsta sonen efter att han varit på affärsresa till Ryssland. Det är en liten ca 6cm glaskub med den mest graciösa balettdansörska. Den är väldigt vacker den lilla pjäsen och jag gillar den jättemycke. Det var väldigt svårt att fota den men jag har gjort ett tappert försök.

Det var allt vad jag hade att bjuda på idag eller (sena kvällskröken)
Å kom ihåg var rädd om er!
Kram Ulla-Bella




9 kommentarer:

Handplockat sa...

Kram
åååh va bra
jag hade ju glömt
sommarkransar finns ju de med
TACK
den finns det ju åxå påsk kransar
nu blir det enklare att plocka bort julen på söndag
kramen

Handplockat sa...

glömde ju...

visst har du ny layout på din blogg =)

Guldkorn i min vardag! sa...

Har bytt,funderar på att byta igen. Kul att pröva olika ska försöka göra en länklista också så småningom, allt har sin tid
Kram Ulla-Bella

junhe sa...

tulpan är absolut en favorit (trots att nejlikan är min absoluta favvo-blomma för att den håller sig så fin länge, länge). HA EN BRA FREDAG/ KRAM JUNHE

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken fin ballerina i den lilla "isbiten"... oj ja, tulpaner är ju sååå härligt nu!!! En skön helg önskar jag dig!! Mari.

annelie sa...

god fortsättning på det nya året.hälsa gubben din. ha det bäst /tingeling

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilken underbar present ifrån din son , jag är barnsligt förtjust i ballerinor av alla de slag !
Härliga tider nu när tulpanerna kommer oxå , min man är jätteduktig på att köpa de till mej , men han köper alltid i de färger som han gillar , typ orange :-(
Ha en trevlig helg !
Kram/Lotta

Mitt i mitt liv sa...

Jisses så fint med vita tulpaner! Nu vill jag kasta ut granen och allt annat kraffs och köpa en stooooor bukett tulpanisar :-)

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Älskar vita tulpaner!!! Så vackra! Din vas är riktigt fin den med!!
Ha en trevlig weekend!
Kram nina